Sipariş ve Sorularınız İçin Mail: kurdelelikedi@gmail.com

Nikah yada Bebek için Kuş Evi İthal Şeker Kutusu Nikah, Nişan, Bebek için Kalpli Şeker Kutusu Erkek Bebek Şekeri Kutuları Kız Bebek Şekeri Kutuları Erkek Bebek Şekeri Ahşap Çerçeve Kutu Sandık Şeklinde Nikah Şekeri yada Kına Kutusu Ahşap Nikah Şekeri Kutuları

30 Mayıs 2014 Cuma

"İncili Kız" Keçe Pano

Selamlar,

Bu panoyu bitireli 1-2 ay oluyor fakat buraya koymayıp sahibine vermek için beklemiştim. Nihayet hediyemi verdiğime göre artık paylaşabilirim :)
Sevgili arkadaşım Zehra'nın tatlı kızı Fatma Begüm için hazırlamıştım ve bu ay doğum gününde vermek kısmet oldu.


Panonun adına "İncili Kız" dedim, çünkü elbise ve saçlarında inci detaylar kullandım.


Bir elinde dondurma, bir elinde balonlar, çiçeklerin içinde neşeli bir gün geçiriyordur umarım :)



Sipariş ve bilgi için kurdelelikedi@gmail.com adresine mail atabilirsiniz.

Daha önce yaptığım Mickey Fareli Panoya buradan, Balonlu uçan ev panosuna ise buradan bakabilirsiniz.

Sonraki yazımda, yine Fatma Begüm'ün doğumunda boyadığım fakat paylaşmayı atladığım bir body vardı, onu koymak istiyorum..

Sevgiyle Kalın :)

1 yorum:

Unknown dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel olmuş bende kızıma bir tane yapayım bari :)

Yorum Gönder