Sipariş ve Sorularınız İçin Mail: kurdelelikedi@gmail.com

Nikah yada Bebek için Kuş Evi İthal Şeker Kutusu Nikah, Nişan, Bebek için Kalpli Şeker Kutusu Erkek Bebek Şekeri Kutuları Kız Bebek Şekeri Kutuları Erkek Bebek Şekeri Ahşap Çerçeve Kutu Sandık Şeklinde Nikah Şekeri yada Kına Kutusu Ahşap Nikah Şekeri Kutuları

10 Şubat 2014 Pazartesi

Mumdan Renkli Koyunlar

Selamlar,

Bu yazımda mumu nasıl eritip kalıplara döktüğümü daha önce anlatmıştım. 
Hande hanım da o yazımı görmüş olacak ki, ona koyunlu mumlar yapıp yapamayacağımı sordu. 
Normalde yapıp sattığım bir ürün değil, çünkü kalıplarım birer tane yani seri üretemiyorum.
Tek tek eritip kalıpta donmalarını beklemek ise hayli uğraştırıcı oluyor.
Fakat kendisi sadece 4 adet istiyorum deyince kendisini kıramadım :)


Ve ortaya bu rengarenk koyunlar çıktı..




Bu koyunları hediyelik hale getirmek için tüle sarıp bağlayacaktım.. Sonradan, ilk resimde arkada görünen tavşanlardan ilham alıp altına karton kesmek ve yapıştırıcı sürüp lavanta yapıştırmak aklıma geldi..
Böylece hem güzel koktular, hem de koyunlar otların üzerinde gibi oldular :) (İlk resimdeki tavşanlar bebek şekeri olarak satılık aslında ama onlarla ilgili henüz yazı hazırlayamadım :) en kısa zamanda ayrıntılı fotoğraflayıp koymaya çalışacağım.)


Bu da bitmiş halleri..

Kuzucuklarıma kıyıp vermem hayli zor olsa da sahibine ulaştırdım :)

Aslında aynısı pek ala sabunla yapılabilir, ama sabun bazı, renklendirici ve esans almak, ayrıca çok sayıda kalıba sahip olmak gerekiyor bu iş için.. Maliyeti oldukça fazla oluyor yani.
"Sabun yapıyor musunuz?" şeklinde aldığım maillere bu sebeple olumsuz cevap vermek zorunda kalıyorum, en azından şimdilik..

Sevgiler..





3 yorum:

Unknown dedi ki...

çoook tatlılar maşallah işine sevgini katıyorsun belli :) yoksa bu kadar sevimli olamazlar :)

Kurdeleli Kedi dedi ki...

Güzel yorumun çok sağol Sezincim :)

Adsız dedi ki...

Çok güzeller elinize sağlık, bende mum yapmak istiyorum fakat ip geçireceğim, bu silikon kalıpları delmek sorun olur mu ki, nihayetinde bilinçsizce delip elimdeki kalıptan da olmak istemiyorum.

Yorum Gönder