Sipariş ve Sorularınız İçin Mail: kurdelelikedi@gmail.com

Nikah yada Bebek için Kuş Evi İthal Şeker Kutusu Nikah, Nişan, Bebek için Kalpli Şeker Kutusu Erkek Bebek Şekeri Kutuları Kız Bebek Şekeri Kutuları Erkek Bebek Şekeri Ahşap Çerçeve Kutu Sandık Şeklinde Nikah Şekeri yada Kına Kutusu Ahşap Nikah Şekeri Kutuları

24 Ocak 2014 Cuma

"Balonlu Ev" Keçe Tablo Çalışmam - 2

Selamlar

Buradaki hava balonlu kapı süsünü yaptığım Canan Hanım için bir de bu tablodan yaptım. Daha önce oğluma yaptığımı bu yazımda yayınlamıştım.. Bu seferkine bir de uçak ve yazı detayı ekledim..


"Up movie" yani Türkçeleştirilen haliyle "Yukarı bak" filmini izleyenlere tanıdık gelecektir bu tablo :)




Detaylar da bu şekilde.. Çerçevesini yine boyutlu yaptırdım..

Yusuf ve annesi güzel günlerde kullansınlar..
Birinci yaş günü için hediyeliklerini de hazırladım Yusuf'un, sadece fotoğrafları eksik.. O da başka bir günün konusu olacak kısmetse :)

Sevgiler..


0 yorum:

Yorum Gönder