Sipariş ve Sorularınız İçin Mail: kurdelelikedi@gmail.com

Nikah yada Bebek için Kuş Evi İthal Şeker Kutusu Nikah, Nişan, Bebek için Kalpli Şeker Kutusu Erkek Bebek Şekeri Kutuları Kız Bebek Şekeri Kutuları Erkek Bebek Şekeri Ahşap Çerçeve Kutu Sandık Şeklinde Nikah Şekeri yada Kına Kutusu Ahşap Nikah Şekeri Kutuları

4 Aralık 2013 Çarşamba

Üç Güzel Çekiliş

Selamlar

İlk çekiliş için fazla söze gerek yok, bu kadar değerli ve güzel hediyeyi bir araya getirdiği için "yollarda hayat var" blogunun sahibini tebrik ediyor ve şansımı deniyorum :) Katılmak için buyrun buraya




Ben bu mama setlerini görünce balıklama atlıyorum arkadaş, yapacak birşey yok :) Umarım oğlumun olur. Cafe Mercimek'ten Biev marka mama seti için buyrun


Paşamla yaşam blogundaki Oriflame ürünleri çekilişi için buraya buyrun


1 yorum:

Yollarda Hayat Var dedi ki...

Ben de seni ziyarete geldim :) Hediyeleri beğenmene de çok sevindim, bol bol şans dilerim

Yorum Gönder