Sipariş ve Sorularınız İçin Mail: kurdelelikedi@gmail.com

Nikah yada Bebek için Kuş Evi İthal Şeker Kutusu Nikah, Nişan, Bebek için Kalpli Şeker Kutusu Erkek Bebek Şekeri Kutuları Kız Bebek Şekeri Kutuları Erkek Bebek Şekeri Ahşap Çerçeve Kutu Sandık Şeklinde Nikah Şekeri yada Kına Kutusu Ahşap Nikah Şekeri Kutuları

7 Mart 2013 Perşembe

Armine 2013 İlkbahar - Yaz Koleksiyonu


Armine, modellerini ve kalitesini beğenedim bir marka..

2013 İlkbahar - Yaz koleksiyonu hakkında fikir sahibi olmanız için yeni modellerini yayınlamak istedim




Yukarıdaki yaka detaylı elbisenin arkası..


Bu gömlek ve eteği çok şık buldum..


Eşarp ve kap uyumunu çok sevdim.. 
Böyle geometrik desenleri daha çok seviyorum eşarplarda..






Mora bayılırım.. bu mor elbise favorim :)






4 yorum:

Unknown dedi ki...

Fiyatları hakkında nasıl bilgi edinebilirim?

Kurdeleli Kedi dedi ki...

Fiyatlar hakkında benim de bilgim yok malesef.. Armine'nin sitesinden yada Facebook hesabından yardımcı olurlar sanırım..

Saadet-i Müstesna dedi ki...

mor elbise gerçekten güzelmişşş :)

Adsız dedi ki...

hepsi cok guzel ben cinde yasyrum bunlari nasil elde ede bilirim yardimci olursaniz sevinirim simdiden tesekuler

Yorum Gönder