Sipariş ve Sorularınız İçin Mail: kurdelelikedi@gmail.com

Nikah yada Bebek için Kuş Evi İthal Şeker Kutusu Nikah, Nişan, Bebek için Kalpli Şeker Kutusu Erkek Bebek Şekeri Kutuları Kız Bebek Şekeri Kutuları Erkek Bebek Şekeri Ahşap Çerçeve Kutu Sandık Şeklinde Nikah Şekeri yada Kına Kutusu Ahşap Nikah Şekeri Kutuları

17 Ocak 2013 Perşembe

11 Aylık Olduk


   11 aylık olan sadece Emirhan değil, ben de büyüdüm, 11 aylık anne oldum :P
   Annelik, anlatılmaz yaşanır cinsten birşey gerçekten.. (Rabbim tüm isteyenlere nasip etsin) Bazen çok hızlı büyüyor gibi hissediyorum, birşeyleri kaçırmaktan korkuyorum, hem büyüsün hem de büyümesin istiyorum :) Evde sürekli "aa bak napıyor çek çek kameraya", "el sallarken çektik miydi", "aaa dedi çekeyim", "uu dedi çekeyim" şeklindeki merakımdan milyon tane fotoğraf ve video var ama ben hala doymuyorum bu konuda :) 

   Bu ayki başlıca değişikler arasında uyku düzenimiz var.. Gündüz üç uyku yaparken, önce ikiye, şimdi de bire düşürdük.. Sabah 6:30 gibi erken kalmışsa iki uyku yapıyor ama o zamanda gece uykusu 10-11'i buluyor.. Sadece öğle uykusu yaparsa, akşam 8:30 - 9:00 gibi uyuyor ki en güzeli bu bence.. Gece sabah kadar uyanmadığı nadiren de olsa oluyor ama genelde 1-2 kez uyanıyor ve emmeden uykuya dalamıyor.. Zaten gün içindede emerek uyuyor, emmeyi bıraktığında nasıl uyuyacak diye kara kara düşünüyoruz hala :) Kayınvalidemlerdeki parkyatakta kendi kendini sallayarak uyuduğu rivayet edilse de, aşırı derecede uykusu gelmişse ve ben yoksam yapıyor sadece bunu :)

  Bu aralar seni en çok ne mutlu ediyor deseler, oğlumun yemek yemesi derim kesinlikle.. Onun varlığı, gülümsemesi, herşeyi ayrı mutluluk sebebi elbette ama bu yemek mevzusu bambaşka..  Kahvaltısını da, öğlen çorbalarını da itirazsız bir şekilde yiyor bu aralar ve o anlarda aptal bir gülümseme oturuyor suratıma..   Daha önceleri ağzını kilitlerdi sık sık ve 2 kaşık yedi mi gerisini yedirmek mümkün olmazdı pek.. Anneler bilir, yemeyen çocuk çok zor.. O yemediyse annenin içi asla rahat etmez, peşinde iki yudum daha yesin diye koşturulur, türlü oyunlar şebeklikler yapılır.. Hele bir de 9.ay kontrolünde doktor "kilosu ortalamanın biraz altında" demişse o anne çocuğu yemek yesin diye neler yapmaz.. (Ek gıda ile ilgili daha geniş bir yazıyı ileriki günlerde paylaşmayı düşünüyorum ) 

   Çok hareketlendi çok.. Nasıl kilo alsın ki bu hareketlilikle, iki dakika oturmuyor bir yerde, hep bi gezincem, koltuğa çıkıcam, dolap karıştırıcam modunda.. Altını bile duck tv'yi açarak değiştiyorum, yoksa çoğunlukla kaçıp gidiyor :) Koltuğun yastıklarını aşağı atıp, koltukta bir sağa bir sola geziyor hiç yorulmuyor.. Ayakları üzerinde bir dakika kadar durabiliyor isterse ama adım atmaya cesaret edemiyor henüz..
Kapı gıcırtısı duysa oynuyor neredeyse :) her şarkıda, her telefon çalışta sallanıyor..
  Geçen ay başlamıştı el sallamaya ama artık "el salla" deyince anlayıp sallıyor, onun dışında evde durup dururken etrafa da el sallıyor yavrucak, daha anlamını tam kavrayamadı sanırsam :)) 
  Çıp çıp yapmayı seviyor, hiç ağlamıyor yıkanırken.. Başını yıkarken su dökülmesini sevmediği için kafasını geriye atıyor ama ağlayıp elimizi ayağımıza dolamıyor çok şükür :) İki üç ay öncesine kadar tek başıma da yıkıyordum, altında köpük file vardı o zamanlar ama artık hem durulayıp hem havluya saramayacağım için eşimle yıkıyoruz..
   Bu arada hala diş çıkarmadı, biraz endişelenmeye başladım bu konuda.. Bir yaşına girmeden bir tane olsun diş çıkarsa normal kabul ediliyormuş.. Bakalım bekliyoruz, gelsin artık şu dişler :)

   Neyse efendim.. Uzadıkça uzar Emirhan'ın halleri, bir yerde bırakmam lazım, o yer burası olsun :)

Emirhan size el sallıyor :)

Sevgiyle kalın :)

    


4 yorum:

Huzur Moda dedi ki...

Allah bağışlasın. benim kızımda 14 aylıkken çıkarmıştı ilk dişini.

Huzur Moda dedi ki...

kelime doğrulamayı kaldırısan eğer ziyaretçi ve yorumcu sayın artacaktır canım

Kurdeleli Kedi dedi ki...

Uyardığınız için çok teşekkür ederim, farketmemişim ben onu, hemen kaldırdım :)

Gurme Şirine dedi ki...

bebeşiniz çok şeker...
Allah nazarlardan saklasın...

Yorum Gönder